2016 m.

Bendrovė klientus aptarnaus „vieno langelio“ principu

2016 m. sausio 05 d.

Klientų patogumui UAB „Šiaulių vandenys“ Abonentų aptarnavimo ir pardavimų departamente nuo 2016 m. sausio 4 d. pradėjo veikti Kliento aptarnavimo tarnyba (KAT), kuri leis geriau valdyti klientų srautus, gerinti aptarnavimą.

Klientai bus aptarnaujami „vieno langelio“ principu. Kliento aptarnavimo specialistai padės atsakyti į klientams aktualius klausimus:
  • Sąskaitos už bendrovės suteiktas paslaugas vartotojams/abonentams.
  • Skolos mokėjimo grafiko sudarymas.
  • Klausimai susiję su geriamojo vandens skaitiklio rodmenimis ir/ar vandens apskaitos prietaisu.
  • Pažymos išdavimas parduodant butą/namą/įmonės patalpas.
  • Sutarčių sudarymas ir/ar nutraukimas dėl vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo su vartotojais/abonentais.
  • Naujų vartotojų/abonentų prisijungimas prie bendrovės eksploatuojamos infrastruktūros ir/ar paslaugų atnaujinimas.
  • Nuotekų išvežimas/vandens nuvežimas mobiliosiomis transporto priemonėmis vartotojui/abonentui.
  • Vandentiekio tinklų uždarymas ir atidarymas, privataus namo šalto vandens įvado uždarymas/atidarymas (su/be vandens atsiurbimo iš šulinio), privataus namo šalto vandens įvado uždarymas/atidarymas (kapa), privataus namo nuotekų išvado užaklinimas/ataklinimas, nuotekų tinklų atkimšimas bendrovės vartotojams/abonentams.
  • Vandens tyrimų laboratorijos atliekamos paslaugos.
  • Klientų nusiskundimų registracija ir valdymas.
Paskutinį kartą redaguota: 2018-04-11