Bendrovė klientus aptarnaus „vieno langelio“ principu
2016 m. sausio 05 d.
Klientų patogumui UAB „Šiaulių vandenys“ Abonentų aptarnavimo ir pardavimų departamente nuo 2016 m. sausio 4 d. pradėjo veikti Kliento aptarnavimo tarnyba (KAT), kuri leis geriau valdyti klientų srautus, gerinti aptarnavimą.
Klientai bus aptarnaujami „vieno langelio“ principu. Kliento aptarnavimo specialistai padės atsakyti į klientams aktualius klausimus:
-
Sąskaitos už bendrovės suteiktas paslaugas vartotojams/abonentams.
-
Skolos mokėjimo grafiko sudarymas.
-
Klausimai susiję su geriamojo vandens skaitiklio rodmenimis ir/ar vandens apskaitos prietaisu.
-
Pažymos išdavimas parduodant butą/namą/įmonės patalpas.
-
Sutarčių sudarymas ir/ar nutraukimas dėl vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo su vartotojais/abonentais.
-
Naujų vartotojų/abonentų prisijungimas prie bendrovės eksploatuojamos infrastruktūros ir/ar paslaugų atnaujinimas.
-
Nuotekų išvežimas/vandens nuvežimas mobiliosiomis transporto priemonėmis vartotojui/abonentui.
-
Vandentiekio tinklų uždarymas ir atidarymas, privataus namo šalto vandens įvado uždarymas/atidarymas (su/be vandens atsiurbimo iš šulinio), privataus namo šalto vandens įvado uždarymas/atidarymas (kapa), privataus namo nuotekų išvado užaklinimas/ataklinimas, nuotekų tinklų atkimšimas bendrovės vartotojams/abonentams.
-
Vandens tyrimų laboratorijos atliekamos paslaugos.
-
Klientų nusiskundimų registracija ir valdymas.
Paskutinį kartą redaguota: 2018-04-11