UAB „Šiaulių vandenys“ papildomai teikiamas paslaugas galima užsisakyti elektroniniu būdu
2016 m. balandžio 05 d.
Nuo šiol UAB „Šiaulių vandenys“ klientai gali užsisakyti bendrovės
teikiamas papildomas paslaugas ir už jas atsiskaityti elektroniniu būdu. Tokia galimybė įdiegta bendrovės elektroninių sąskaitų sistemoje - EDS savitarnoje.
Bendrovė savo klientams siūlo geriamojo vandens, paviršinio vandens ir nuotekų laboratorinių tyrimų, vandentiekio ir nuotakyno tinklų priežiūros paslaugas (įvado ar išvado uždarymas, atidarymas, užaklinimas; nuotekų tinklų atkišimas; vandentiekio tinklo chloravimas, kt.), vandens skaitiklių įrengimo, keitimo, patikros bei plombavimo paslaugas.
Klientai, norėdami užsisakyti UAB „Šiaulių vandenys“ teikiamas paslaugas, turi prisijungti prie bendrovės interneto puslapyje (
www.siauliuvandenys.lt) integruotos elektroninių sąskaitų sistemos adresu
http://esaskaitos.siauliuvandenys.lt/. Prisijungus prie sistemos, teikiamų paslaugų sąrašą rasite „Paslaugų kataloge“. Pasirinkus pageidaujamą paslaugą, elektroniniu paštu gausite išankstinę sąskaitą, kurią apmokėjus, užsakymas bus pradėtas vykdyti. Tai paprastas, patogus ir saugus būdas užsisakyti reikalingas paslaugas bei už jas sumokėti.
Bendrovės klientai, dar nesantys šios sistemos vartotojai, dėl prisijungimo slaptažodžio turėtų kreiptis į UAB „Šiaulių vandenys“ Abonentų aptarnavimo ir pardavimo departamentą tel. (8 41) 592 262. Slaptažodis bus pateiktas klientui patogiu būdu, kurį bus galima pasikeisti pirmą kartą prisijungus prie sistemos.
Paskutinį kartą redaguota: 2018-04-11